Britannia Episode 3
S1, E3: Aulus returns from his visit to the Underworld; Pellenor is furious to learn of Kerra's secret visit to the Romans; Divis persuades two Romans to get him into the enemy camp; Cait reunites with Divis to provoke a change in plans.