S1, E3: Oscar en Ana zijn al tien maanden samen. Het is 1 januari 2018 en beiden hebben een vreselijke kater. Ze hebben oudejaarsavond doorgebracht in het appartement van Ana, het huis is een puinhoop, maar ze hebben maar één plan: de hele dag gelukkig en verliefd in bed blijven liggen.