S1, E3: While Enza and Salvo continue their investigation, the other journalists travel to a demonstration organized by trade unionist Vito Monteleone, which soon comes down to a confrontation between the police and the workers. Monteleone gets targeted by law enforcement, but when the journalist Grisanti tries to protect him, he realizes that even bigger powers are after Vito.