The Tower Episode 3
S1, E3: Lizzie decides to turn herself in, but first she meets Kieran Shaw in secret, who tries to persuade her not to implicate herself; when Sarah finally interviews Lizzie, the explosive truth about the fatal night on the roof of the tower emerges.