No Going Back Episode 3
S1, E3: After crossing the treacherous Southern Ocean from Africa to Australia, the race enters the Pacific Ocean for the first time. The challenge for the teams who have struggled with poor results takes its toll as they navigate round Australia, before bearing away onto a northerly heading across towards the far east for the first time.