Million Dollar Listing Los Angeles Episode 3
S1, A3: In Hollywood, super agents Dia and Ray contend with a frustrated homeowner who decided to leave the country when George Bush was elected to a second term; in Malibu, smooth-talking agent Scotty Brown tries to get top dollar for a stubborn socialite.