Grimm Episode 3
S2, E3: As Hank continues to seek help to cope with the inexplicable sighting he had, an old friend, Jarold Kempfer, needs his help when his daughter goes missing. Nick's expertise as a Grimm comes into play as he investigates the disturbing motives linked to the disappearance.