Border Control: Spain Episode 3
S1, E3: At Madrid-Barajas airport, a passenger declares that he is carrying birds from Cuba but without proper documentation, with the excuse that the bureaucracy seemed tedious to him, but that is a case of animal trafficking and he will be fined.