Love is in the Air Episode 4
S1, E4: When Selin and Ferit visit the house, Eda and Serkan need to make preparations as soon as possible, even though they do not have a house to live together. Eda's friends are sure that Serkan is having an affair with Selin. While trying to get the house ready, Eda has to convince her friends that everything is okay.