The French Mans Episode 4
S1, E4: Vincent and Alban realize they are in deeper water than initially thought when they find out that Manon Hermann is the daughter of Claude Becker, the sole investor in the eco-district project—a project that Louise has taken the lead on as part of her work with the departmental council. Manon blackmails them and demands that they retrieve a music box, which she considers precious, from the home of Marat Milankovitch, an oligarch who has fled Russia. After being intercepted by the leader of the Albanian gang, Vincent and Alban crash a party at Milankovitch's villa. Vincent keeps Milankovitch busy while Alban searches the villa for the music box.