Han River Police Episode 4
S1, E4: Han Dujin and Lee Jungchan investigate several mysterious incidents in the Han River, including that of a murdered captain, and hope that Palmi Island will hold some answers; Hwang Mandae plans to use the river cruise business to smuggle gold.