S1, E4: After the last editorial has run, Nicastro receives a second complaint about defamation, but the newspaper director is not discouraged. In his research, he focuses on shady hospital director: Navarra. Grisanti declares that he wants to return to Rome and resigns, despite Nicastro's objection, convinced that he has already lived through a war and has no intention of fighting another.