No Going Back Episode 4
S1, E4: The race fleet has arrived in Asia where the pressure of results mounts for the locally sponsored Chinese teams wanting to do themselves proud on their home bound races. The Asian swing then comes to an end as the race prepares to cross the toughest ocean of them all, the mighty North Pacific.