Million Dollar island Episode 5
S1, E5: A severe storm ravages Million Dollar Island. Tidal waves wash through the camps, causing chaos and destruction. There's thunder even inside the camps. Residents want to pack up more than ever, but amidst the suffering, love blossoms.