The French Mans Episode 5
S1, E5: France's foreign intelligence agency, the DGSE, has targeted Vincent and Alban and reconstructed their actions over the last 24 hours. A double agent who eliminated his colleague also hopes to frame them for the murder he committed. Meanwhile, Vincent and Alban prepare to return the music box to Manon. But Alban breaks it, and the two men uncover a conspiracy related to the eco-district project. Vincent is worried about Louise, his ex, who he is still in love with and who has devoted herself to this project. There's no time to warn her, as their enemies are in hot pursuit.