Witnesses Episode 5
S1, E5: Paul Maisonneuve is in the hands of Kaz Gorbier. Sandra Winckler is now alone on the case. She knows that Kaz Gorbier cannot be acting alone. If Gorbier isn't digging up the bodies, than who is the guilty party? Where lies the truth? And more importantly, how can she save Paul Maisonneuve from certain death?