No Going Back Episode 5
S1, E5: The bumper season finale follows the race's return to the Atlantic Ocean and ultimate completion of the 40 000 miles race around the planet. The crew that have remained and withstood the relentless challenge of the past 11 months discover there's no going back to who they were before they started the race.