Han River Police Episode 5
S1, E5: Go Giseok kidnaps Han Dujin and Baek Chul's nephew, Han Jun; a furious Dujin becomes convinced that Giseok smuggled gold and that Baek Chul is involved; Lee Jungchan learns about the trade between Hwang Mandae and Madam Choi.