The French Mans Episode 6
S1, E6: Vincent and Alban manage to escape being caught—for now. At the inauguration party for the new eco-district, Louise is attacked and abducted. Vincent and Alban confront Claude Becker, the brains behind the conspiracy, but he reminds them that he has their fingerprints on the salad bowl used to kill Mr. Hermann. Worse, Vincent is contacted and told Louise will die if they don't return a document in their possession. After an argument with Alban, Vincent tries to save Louise on his own.