Pandora: Beneath the Paradise Episode 6
S1, E6: Haesoo reveals Taera's identity on the talk show; Sungchan finds an unexpected item and becomes Taera's ally; Dojin realizes Haesoo's true feelings and decides to believe her; he starts uncovering Taera's past.