Son of a Critch European Vacation
S2, E9: Mark feels the school trip to France is the perfect location to woo Fox and win her back. His dreams are dashed, however, when he finds out what the nuns actually mean by ‘France'. Meanwhile, Pop uses the trip to revisit his past life as a bootlegger with Al Capone.