The Mentalist Every Rose Has Its Thorn
S3, E19: When the owner of an online matchmaking service is shot to death and his body is found floating in the marina, Patrick Jane sets out to prove the man’s beautiful yet manipulative matchmaker wife, Erica Flynn (guest star Morena Baccarin – V), is the killer.