Work Later, Drink Now Excessive Drinking and Unexpected Troubles
S1, E4: A drunken So-hee kisses director Kang and it turns out that something is going on between the two; So-hyun, who sees their kiss, threatens So-hee; So-hee has a drink with So-hyun to solve the misconception, but gets annoyed by So-hyun's attitude.