S1, A1: Sierra Barter onderzoekt haar stiefgrootvader. Ze zoekt contact met Jims ex-vrouwen, kinderen en stiefkinderen en krijgt een gruwelijk beeld van de man die haar stiefgrootvader was en de verschrikkingen die hij zijn eigen gezin aandeed.