S4, A9: Obsessies botsen wanneer Raylan's zoektocht naar Drew Thompson hem ertoe brengt de gevangene te ondervragen die Arlo heeft vermoord, terwijl de bekentenis van Colt ervoor zorgt dat Boyd op zoek gaat naar Ellen May.