The Simpsons Fat Man and Little Boy
S16, E5: When Bart loses his last baby tooth, he suddenly feels old. He pours himself into a new business, making smart alecky T-shirts for a bizarre, Willy Wonka-ish manufacturer named Goose Gladwell.