Beauty Queen Murders Fatal Obsession
S1, A2: In 1978 werd Tana Woolley verkozen tot Miss Rosamond. Enkele weken nadat de 18-jarige schoonheid op zichzelf was gaan wonen, werd ze vermoord. Wie had het op haar voorzien?