S1, A20: Een populaire acteur die erom bekendstaat geknipt te zijn voor elke rol draagt een vreselijk geheim met zich mee: hij is verslaafd aan een vreemd, chemisch goedje waarmee hij zijn gezicht kan veranderen zonder make-up.