Glee Feud
S4, E16: For the first time in glee club history, the students give the teachers, Will and Finn, an assignment to hash out the tension between them. Meanwhile, Santana becomes increasingly suspicious of Brody’s side job. Musical performances include "How To be A Heartbreaker", "Bitch Is Back", "Dress You Up", "Cold Hearted", "Bye Bye Bye", "I Want It That Way", "I Still Believe", "Super Bass" and "Closer".