Smallville Fierce
S7, E3: Although Kara (recurring guest star LAURA VANDERVOORT) desperately wants to make friends and fit in on Earth, Clark tells her to keep a low profile until she can get her powers under control. Despite Clark's warnings, Kara signs up for the Miss Sweet Corn beauty pageant and meets the competition: Tyler ("America's Next Top Model" winner EVA MARCILLE), Carly (ELISA KING) and Tempest (CHRISTINE CHATELAIN), three meteor-infected vixens who plan to use their powers to steal a treasure map to a hidden Smallville time capsule. After Tyler witnesses Kara using her powers, the girls pretend to be Kara's friends, but they are really planning to use her for their devious scheme.