Fighting Fire With Fire
S5, E15: While Felicity continues down her dark path with Helix Oliver faces his biggest challenge yet as mayor. After Vigilante attacks Oliver while he's acting as mayor Diggle leads the team in a mission to stop Vigilante once and for all.