Fight's On!
S1, E4: As they enter the second and most challenging phase of dogfighting, everything is on the line for our students. Defensive dogfighting involves dynamic maneuvers to evade being shot down by battle-hardened instructors. The physical strain proves too much for one student, while another has a crisis of confidence when past failures come back to haunt him.