Unchained Reaction Fire and Ice
S1, E2: Judges Adam and Jamie of Mythbusters challenge a team of rocket scientists and a family of special effects artists to build a Fire and Ice themed multi-step machine. In the end, they will choose only one machine as the most innovative and creative.