Sharp Objects Fix
S1, E3: Camille relives a recent tragedy as she struggles to piece together the murders in Wind Gap; Richard grows frustrated with Chief Vickery's assumptions regarding potential suspects; a defiant Amma shows off her wild side to Camille.