Fluffer
S2, E3: Nick and Jess address their relationship-without-benefits. Meanwhile, Winston has a lot on his mind – besides Shelby. Then, hoping to date a beautiful Republican, Schmidt pretends to be one of Presidential candidate Mitt Romney’s sons.