S1, A1: In Lincolns naam De kinderen zoeken de hele stad af naar het meest gewilde Halloween-kostuum, tot een vreemdeling bijzondere interesse toont in hun allereerste kostuumjacht. Monsters in ons midden Terwijl de anderen nog nabeven van de enge ontmoeting van de vorige avond, gaat Everett op zoek naar een volwassene die kan helpen bij de oplossing van hun monsterprobleem.