The Outpost For the Sins of Your Ancestors
S3, E1: Tensions rise as Zed imprisons the humans and forces them to work a mining camp as Talon struggles to keep the peace. Janzo is outraged when a sassy genius invades his lab. A dark Priestess unites the Blackbloods, but can she be trusted?