Lucky! Forged by War
S1, E1: The most romantic era in Formula 1. Travel is exotic and drivers like Fangio, Moss and Clark are living legends, who battle across four continents in the legendary marques Ferrari, Alfa Romeo and Lotus. Meanwhile, Bernie Ecclestone, a working-class Englishman with no qualifications, one working eye and a razor-sharp mind, begins his journey from successful car dealer to friend and manager of Jochen Rindt — a genuine contender for the Formula One World Championship.