Empire Fortune Be Not Crost
S4, E6: The Lyons band together to help Hakeem with his custody battle for Bella; Claudia grows more possessive of Lucious; Jamal introduces Warren to Lucious; Andre begins seeing a new therapist; one of Becky's old flames returns.