Fought Like Hell
S1, E5: When the blood-smeared car of 27-year-old Stefanie Watson is found in a Maryland parking lot, her family holds out hope she's still alive; but when a jawbone is dumped in a local neighborhood, a missing persons investigation becomes a murder.