Lucky! Four Kings
S1, E6: The top drivers battle it out for Championships and the teams battle it out to get the best driver. McLaren snare Prost and Senna in what seems like a dream team – but the relationship quickly sours. In 1988, Senna wins the championship and the grand old man of racing, Enzo Ferrari, dies, leaving a big hole in Formula 1’s life. Rivalries and controversies boost ratings even higher while new driver Michael Schumacher emerges from Formula 3. But as the cars get faster and FISA introduces regulations to slow them down, the death of Senna leaves Bernie ostracized and Formula 1 on life support.