S1, A3: Aan het begin van het millennium introduceert Bon Jovi zich aan de nieuwe generatie fans met een verrassend nieuw geluid, maar wel met dezelfde legendarische uitstraling, totdat de band uit elkaar wordt gerukt door het plotselinge en pijnlijke vertrek van Richie.