The Sopranos Full Leather Jacket
S2, E8: Although Richie is miffed at Tony for forcing him to build a ramp for the pizza-parlor owner he paralyzed, he decides to make a peace offering. Unhappy with their lowly status as Christopher's lackeys, Sean and Matt decide to pledge their allegiance to Richie--through a violent, unexpected act.