Haven Fur
S1, E6: When local hunters in Haven begin to die from what appear to be animal attacks that defy explanation, Audrey and Nathan begin to suspect that area animals have turned the tables on their killers – hunting the hunters for a change. But Audrey and Nathan soon discover that even the animals in Haven are full of surprises.