S7, E22: On Tool Time, "Men's Convenience Week" features a visit by Grant Hill of the Detroit Pistons. Wilson becomes upset with Tim after Tim tells everyone about Wilson's encounter with an alien, something Wilson would rather Tim had kept to himself.