Naruto Geslaagd of gezakt: overlevingstest
S1, A4: Het onlangs gevormde Team 7 (Naruto, Sakura en Sasuke) ontmoet hun instructeur, Hatake Kakashi, en begint met trainen om te zien of ze doorgaan naar de volgende fase van ninjatraining.