Mysteries of the Missing Ghost Ship of the Desert
S1, E3: A huge cargo ship suddenly vanishes with 27 crew members on board; new evidence suggests the culprit may be a mythical rogue wave; recently discovered evidence could prove the existence of a ghost ship in the Californian desert.