Justified Ghosts
S4, E13: As mobster Nicky Augustine (guest star Mike O’Malley) targets Winona (Natalie Zea) in order to convince Raylan (Timothy Olyphant) to turn over Drew Thompson, Boyd (Walton Goggins) and Ava (Joelle Carter) devise a clever ruse to dispose of a corpse that connects them to a murder.