S2, A3: Een rif waar meer dan 1500 vissoorten leven. Een diepzeetrog die tot ongekende diepten reikt. Wrakken uit de Tweede Wereldoorlog die op de bodem van de oceaan geheimen bewaren. Het kleine eiland Palau heeft gigantische onderwaterwonderen.