Person of Interest God Mode
S2, E22: In the second season finale, Reese and Finch team up with some surprising allies in a race to save The Machine from a familiar, nefarious entity; and the true nature of Finch's relationship with former partner Nathan Ingram is revealed. Meanwhile, Carter tries to bring Beecher's murderer to justice and finds herself at odds with the criminal organization HR.